پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور سامان فلاح، خرید جدید استقلال آزمون در دوراهی لالیگا و لیگ‌های عربی هشدار هلدینگ خلیج فارس به مدیران استقلال: به دنبال اسپانسر باشید بلانکو به دنبال بلیت برگشت به ایران
سرخط خبرها

پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع

  • کد خبر: ۲۳۹۲۷۱
  • ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع
رامین رضاییان، بازیکن استقلال از هواداران تیمش خواست هرگز به خاطر او با هواداران پرسپولیس کری نخوانند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رامین رضاییان، بازیکن جدید استقلال بعد از حضور در این تیم صحبت‌هایی به زبان آورده که بسیار جالب توجه است.

رضاییان می‌گوید: سلام به هواداران بزرگ استقلال. قبل از هر چیزی من می‌خواهم اینجا به شرافتم قسم بخورم که با جان و تمام وجود و قلبم تا آخرین روز قراردادم با استقلال در زمین مستطیل سبز می‌جنگم. خیلی خوشحالم از این بابت که کل خانواده استقلال از من خواستند که اینجا حضور داشته باشم و قرارداد امضا کنم.

رضاییان ادامه داد: از مدیریت باشگاه و باشگاه استقلال، کادر فنی و مربی‌شان و تمام هواداران استقلال که در این 2 ماه با من صحبت کردند، تشکر می‌کنم. از حضورم در باشگاه استقلال واقعا خوشحالم. احترام من حفظ شد، شاید اینجوری نبوده که فقط یکسری از هواداران استقلال مرا بخواهند و به باشگاه فشار بگذارند، نه. من خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد که کل خانواده استقلال مرا قبول کنند. به خاطر یکسری هواداران استقلال که مرا دوست دارند، باشگاه با من تماس نگرفت.

بازیکن جدید استقلال که از او به عنوان یاغی یاد می‌شود، ادامه داد:رضاییان اظهار داشت: این حفظ شدن احترام من خیلی به من کمک خواهد کرد تا بهتر فوتبال بازی کنم. یکسری باشگاه‌ها، یکسری مدیریت‌ها قلب مرا شکستند. امیدوارم در باشگاه استقلال با تمام جانمان در کنار یکدیگر بجنگیم و در آینده با خوبی از هم یاد کنیم. این خیلی برای من مقدس و قابل احترام است.

مدافع ملی پوش کشورمان گفت: در آخر از هواداران باشگاه استقلال یک خواهش دارم؛ بحث کری برای هوادار همیشه لذت بخش است. خیلی هم دوست داشتنی است ولی منِ رامین رضاییان در این فوتبال سال‌ها تلاش کردم که به همه هواداران فوتبالِ ایران احترام بگذارم. چه خارج از ایران چه داخل ایران. از شما خواهش می‌کنم که هیچ وقت منِ رامین رضاییان را وارد بحث کری نکنید. من وظیفه‌ام می‌دانم که داخل زمین فوتبال بازی کنم و این را سال‌ها ثابت کرده‌ام. بحث کری برای شما هواداران، فوتبال بازی کردن برای من. خیلی مخلصم، دوستتان دارم و امیدوارم خیلی زود در کنار هم در ورزشگاه پر از تماشاگر از یک فوتبال خوب لذت ببریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->